Friday, July 27, 2012

Rita Ora: Albanka sa Kosova koja je zaludela svet- intervju


Ova dvadesetjednogodišnja Britanka sa svojim albanskim korenima sa Kosova govori o svojoj saradnji sa Jay Z-ijem, poređenjima sa Rihannom koja je prate, glasinama o njenoj vezi sa Robom Kardašijanom i tremi pre nastupa. Bacite pogled i vidite da li će i vas opčiniti!



 Sve oči su uprte u Ritu Oru. Ona je novo otkrovenje za Roc Nation i na letnjoj turneji Cold Play-a ona će zagrevati publiku za njihov nastup. Unervozim se pred nastup, da bih onda rekla samoj sebi, hajde da uradim ovo. Mislim, ne mogu baš toliko da zabrljam jer svi gledaju u mene. To je više kao ushićenje od adrenalina- kaže ona. Ora priznaje da ne može da nastupa noseći visoke potpetice. Više voli da bude u patikama. Ja sam kao muškarac, uprkos obilju dokaza da sam sušta suprotnost tome. Patike su moj favorit i nosim ih sve vreme nastupa. Doteram se ja kad mi se prohte, ali ne mogu da nastupam u potpeticama. Jednostavno bi se polomila na bini, a ne želim da se to dogodi. Kada je imala 11 godina, Rita je bila devojčica iz kraja koju je dok peva „Killing Me Softly“ kamerom telefona snimio savetnik u Domu Omladine. Rekao mi je da poznaje nekoga ko poznaje nekoga  u muzičkoj industriji ili tako nešto, priseća se ona. Pristala sam i rekla mu da im pokaže snimak. 

Kada govori o svojim počecima i potpisivanju ugovora sa Roc Nation, Rita kaže da je tada bila obična devojka iz Londona. Mislila sam da će se ceo moj svet okrenuti naglavačke. Pomislila sam da ću se sledeće nedelje nakon što se pojavi moj novi singl pojaviti u emisiji kod Opre. Tri godine kasnije, tek počinjem da izlazim iz anonimnosti. Želela sam da objavim sve to sam ikada snimila, ali sam imala sreće da imam nekoga kao što je Jay Z pored mene da mi kaže da to nije dovoljno dobro, da moram da pronađem sebe. To je najbolji savet koji mi je mogao dati – da budem strpljiva.
 Mlada zvezda priznaje da je oduvek volela muziku. Možete snimiti koliko god želite pesama, ali ako je muzika sranje niko je neće slušati. Potrebno je da sebe poznajete kroz muziku. Oduvek sam volela muziku i u njoj sam pronalazila utočište od svega.Uprkos glasinama, Rita kaže da joj ne smetaju poređenja sa Rijanom za koju kaže da se ubija od posla i da joj se divi. Nije napravila nijednu pauzu i izbacuje hit za hitom. Takva etička i radna disciplina su skro hard core kaže Rita. To je ono što ja želim da uradim. To ću i uraditi. Kada je upitate o njenoj vezi na daljinu sa Robom Kardašijanom, ona kaže da to zaista i nije veza jer nije toliko intenzivna. On je super momak, bliski smo, dobri smo prijatelji, tu smo da se nađemo jedno drugome. Nije mi bitno ko si ili odakle si, ukoliko si dobra osoba i spreman si da me podržiš meni je to dovoljno.

 U ovom trenutku Rita je fokusirana da nauči što više može od ljudi iz Roc Nation-a. Jay Z i Kanye West razmišljaju na potpunom drugom nivou. Njihov talenat prevazilazi ovaj svet, kaže Rita. Takođe navodi da više nije pogubljena kada je Jay Z oko nje. Bila sam na početku, kada sam potpisala, znajući ko je on i šta je stvorio, priznaje Rita. Ipak, on je jedan od najboljih ljudi koje sam upoznala. Uspeo je da opusti tako da na trenutak zaboravim ko je on na trenutak. Postao mi je kao brat i divan šef u isto vreme, završava Rita.






Učitava se...

No comments:

Post a Comment