Wednesday, August 29, 2012

Matthew McConaughey neprepoznatljivo mršav!





Matthew McConaughey je do pre mesec dana bio jedna od filmskih zvezda prepoznatljiva po svom mišićavom telu. Tada je potpisao ugovor po kome se obavezuje da izgubi 15 kilograma zbog uloge u novom filmu.




Danas, zaprepašćujuće mršavi Matthew McConaughey je neprepoznatljiva senka njega samog, kada se pojavio na snimanju svog novog filma, The Wolf of Wall Street, u New Yorku.
Snimanje filma zasnovanom na memoarima Jordana Belforda, koji je proveo 22 meseca u zatvoru zbog zloupotreba na berzi, započelo je prošlog meseca.
U filmu koji režira Martin Scorcese, takođe se pojavljuju Leonardo Di Caprio, Johan Hill i Jean Dujardin i predviđeno je da se pojavi u bioskopima 2013. godine.
 




Ipak, gubitak kilograma je za njegovu narednu ulogu u filmu The Dallas Buyer’s Club.
U nedavnom intervjuu Larryju Kingu on je izjavio da igra čoveka koji je bolestan i koji bi voleo da je zdraviji. Za mene je to više mentalna stvar, nego fizička. Doćiću do željene težine, na dobrom sam putu da to postignem jer to moj posao zahteva.
Otac dvoje dece, čija supruga Camilla Alves, očekuje njihovo treće dete ove jeseni, primenjuje filozofski pristup njegovoj ekstremnoj dijeti. Za mene je to spiritualno čišćenje. Pijem puno čaja, kaže Mathew. Potrebno je neko vreme za vaše telo da shvati da mu ne treba toliko hrane i da mu je nećete dati.
Zahtevna uloga ja zasnovana na istinitoj priči o Ronu Woodruffu koji se zarazio AIDSOM upotrebom droge tokom osamdesetih godina.




No comments:

Post a Comment