Wednesday, August 22, 2012

Rihanna priznala da i dalje voli Chrisa Browna - ceo intervju


Izgleda da Rihanna i dalje gaji osećanja prema svom bivšem dečku Chrisu Brownu jer je upravo to priznala u razgovoru sa voditeljkom Oprahom Winfrey u svom domu na Barbadosu. Saznajte šta je još Rihanna imala da kaže.

Oprah je i dalje u punoj formi uspevši da natera zvezdu da otvoreno priča o  svom životu na način na koji to nikad nije radila, time pokazavši svoju stranu ličnosti koju čuva daleko od svojih obožavatelja. U svom intevjuu Rihanna je priznala da i dalje voli svog bivšeg dečka Chrisa Browna, navodeći da je on ljubav njenog života. Intervju koji je emitovan u nedelju 19. avgusta, privukao je ogromnu pažnju javnosti jer je u toku njega diva burno proživljavala emocije od sreće do tuge, dopustivši fanovima retku priliku da bace pogled na realna zbivanja iz njenog života.  
Čini se da je nakon brutalnog napada njenog tadašnjeg dečka Chrisa Browna na nju 2009. godine, Rihanna duboko u sebe potisla emocije, ali je konačno dopustila sebi da spusti gard i pokaže svoju ranjivu stranu u razgovoru sa Oprahom u svom domu na Barbadosu. Diva se nikad u potpunosti nije otvorila po pitanju incidenta koji je šokirao svet 2009. godine, ali ga se priseća, navodeći da je to bilo ponižavajuće i sramotno iskustvo, kao i da je izgubila najboljeg prijatelja.   

Glasine o mogućem pomirenju između Rihanne i Chrisa Browna su brojne, ali se čini da je jedino čega ima između njih dvoje je prijateljstvo.
Radimo na našem prijateljstvu i ponovo smo veoma bliski prijatelji i to nije jedino što ćemo pokušati da promenimo, priznaje Rihanna. Ipak to ne znači da hemije nema, bar što se tiče Rihanne, navodeći u razgovoru sa Oprahom da joj i dalje teško da se suoči sa Chrisom, iako ga i dalje voli.
Situacija je krajnje neprijatna jer ga još uvek volim. Stomak mi se stegne, a ja moram da ostanem hladna kako ništa ne bi izašlo iz mene. Kada su vam ta osećanja nepoznata, pravite mnogo grešaka, kaže Rihanna.
Kada je incident privukao pažnju javnosti, Rihanna kaže da ju je više brinulo šta će se dogoditi njemu, jer će mu pomoć biti potrebna , ali neće biti nikoga da mu je ponudi?! Ipak, šta je uticalo na to da se njih dvoje otuđe? Rihanna ne daje sve detalje na to pitanje, ali odmereno kaže da su oboje bili veoma mladi i spontani. Zaljubljivali smo se jedno u drugo i sve se to prebrzo događalo. Zaboravili smo na nas same, zaključuje Rihanna. 

Iako su na kraju stvari ispale dobro za oboje, Rihanna se priseća da nakon napada bila na mračnoj strani, da je bila puna gneva i da se moglo videti na njoj od načina oblačenja do njene muzike. Ipak, zvezda sa Barbadosa je naposletku našla svoj mir.Mislim da je on ljubav mog života. Bio je moja prva ljubav, kaže Rihanna. Moram da nastavim dalje. Oprostila sam mu.Trebalo mi je dugo vremena. Predugo sam bila puna gneva. Najiskrenije ga volim, tako da je meni najbitnije da je on spokojan. Stalo mi je do njega i vrlo mi je bitno da je on dobro, zaključuje Rihanna
Njena odluka da se sudska odluka o zabrani prilaženja Chrisa Browna njoj samoj poništi, naišla je buijcu negodovanja kod njenih fanova kao i trenutak kada su počeli jedno drugo ponovo da prate na Tweeteru. Ona sada kaže da je spremna na oluju koja je čeka nakon ovog intervjua. Ne mogu da kažem ljudima kako da se odnose prema tome. Oni imaju puno pravo da budu gnevni, jer to što se dogodilo nije dobra stvar, ali ja sam mu oprostila, završava svoju ispovest Rihanna.
Da li Vi mislite da Rihanna treba da obnovi svoju vezu sa Chrisom Brownom?


 
Učitava se...

No comments:

Post a Comment